שירות לקוחות בחולון

אמצעי תשלום ובירורים

לתשלום און ליין דרך אתר האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי לחצו כאן
לתשלום באמצעות הוראת קבע בבנק או באמצעות הוראת קבע בכרטיס האשראי לחצו כאן.
טלפון לבירורים ולתשלומים: 1-800-300-252
ימים א'-ה': בין השעות 08:00-20:00
יום ו': בין השעות 08:00-12:00
פקס: 072-2446293

מוקד תקלות

דיווח על תקלות בנושא מים וביוב יש להפנות 24 שעות למוקד העירוני 106 או בטלפון 03-5011111.

קבלת קהל

החל מ- 1/1/17 שונו שעות קבלת הקהל במרכז שירות הלקוחות שברחוב המלאכה פינת המשביר 1 (מתחם פרימיום סנטר)

להלן ימי ושעות קבלת הקהל החדשים:
יום א: 08:00-18:30 (רצוף)
ימים ב', ד', ה': 08:00-15:00
יום ג': 15:00-18:30 (אין קבלת קהל בבוקר)

פקס: 072-2446293

פניות בכתב ניתן להעביר לדוא"ל: holon@mei-shikma.co.il

שעות קבלה מחלקת הנדסה:

ימים ב' ו ד' בין השעות 12:30- 08:30 

  • חיבור מד מים לבניה- יש להציג בפני מהנדסת המים צילה ז'יטומירסקי את היתר הבניה, פירוט התשלומים ותוכנית אינסטלציה שאושרה על ידי התאגיד.
  • הגדלת חיבור לצורך כיבוי אש ו/או ספרינקלרים: יש להביא תוכנית מאושרת עם מיקום החיבור ופרט חיבור + אישור ממכון התקנים שלב א'.
  • חיבור חדש/ הזזת חיבור לקו המים / הביוב העירוני.

ביקורי שטח לאישור גמר בניה לטופס 4

לאישור גמר בניה לטופס 4 יש לתאם מראש ביקור בשטח עם מהנדסת הרישוי, ויקה גמזין, בטלפון: 03-5411517.
ביקורי השטח מתקיימים ביום ה'.

משרדי הנהלה

קבלת הקהל הינה במרכזי שירות הלקוחות בלבד, אין קבלת קהל במשרדי ההנהלה.
פגישות עם מהנדסי התאגיד הינם בימים ב' ו ד' בין השעות 08:30-12:30. 

רח' פרופסור שור 40 חולון
טלפון: 03-5411500
פקס: 072-2446293


טפסים להורדה

פניות הציבור